niedziela, 7 grudnia 2014

Wszechobecne dekoracje.......


Witam  Was  w niedzielny,  grudniowy
wieczór...

Na  weekend  czekamy  wszyscy,
a  na  ten  czekałam szczególnie,
z  dwóch  powodów
jednym  z nich  to  zaplanowane sobotnie
spotkanie
z  Agą.

A  ten drugi 
-  to cel naszego  spotkania
tworzenie  świątecznych
dekoracji...
Tym razem  
bombki    dekorowane   tkaniną.
Metodę  tę  poznałam  dzięki Kasi  
z bloga
 http://mojdom-mojemiejsce.blogspot.com/
Na łamach  miesięcznika Moje  Mieszkanie
Kasia  dokładnie  pokazała
ten sposób.
/ Kto jeszcze  nie miał  okazji zachęcam  do odwiedzin  Kasi /

Naprawdę  prosta  sprawa,
Agnieszka  miała  okazję  spróbować,
stworzyła
2 bombeczki  jako  prezenty...

A  te   powstały  w  zeszłym roku
w Szczerym  Polu

Każdy  znajdzie coś  dla  siebie...
dla  tych, 
którzy  nie  wyobrażają  sobie  
Świąt  Bożego Narodzenia
bez  czerwieni




A  tu  królują  szarości   i  czerń



Wiem, że nie  wszyscy  lubią  czerń.....
cóż, mnie urzekła.
 




PS. Na pewno jeszcze  pokażę  Wam  moje  kuleczki
i  pierwszy  świąteczny  wieniec.
/ czekam  na dostawę  szyszek sosnowych,
były ale się skończyły /  

Ostatnie  dotarły  w postaci  zamkniętych,
na  moje  pytanie
 -  kiedy  się otworzą?
 -  w  lutym,
 brzmiała odpowiedź  leśnika.

Wystarczyło  położyć szyszki  na kaloryfer
-  leżakowały  3 dni, fajnie strzelały,
czasami   po całej kuchni:)

Aguś,  dzięki  za  spotkanko  i  prezent :) jeszcze  raz :)
i  
życzę  Wam powodzenia.
 
Pozdrawiam  ze  Szczerego  Pola

Ania



26 komentarzy:

  1. Aniu no piękne te bomby:) brawo dla Was...jak byłam na kiermaszu, Panie też tam miały takie cuda...
    czekam na Twój wianek:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne bombki :-). Ja w tym roku postawiłam na inne ozdoby i chyba nie starczy mi czasu na bombki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bombki. Robiłam w zeszłym roku więc teraz tylko wyciągam:) Gratuluję zdolności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko, moje też z zeszłego roku. Ale jeszcze cieszą kolorem i wzorem:)

      Usuń
  4. Ale cudne bombki,podobają mi się wszystkie. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu same śliczności szczególnie te w odcieniach szarości - to moje faworytki, prześliczne:)
    Pozdrowienia i buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też szarości, chociaż czerwień jak znalazł na święta:)

      Usuń
  6. Bombki są śliczne.... Na pewno spędziłyście fajnie wieczór :).
    Mnie te bombki także urzekły, także na swoje potrzeby także kilka zmajstrowałam .
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się spotkanie udane:)A Twoje bombki widziałam i podziwiam;)

      Usuń
  7. Piękne bombki. Chyba kupię kulki i też pokuszę się o wykonanie choćby kilku. A jak nie zdążę w tym roku, to będzie jak znalazł na przyszły :)
    Pozdrawiam serdecznie. Basia z mazurskich pasji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bombki naprawdę robią wrażenie,także zachęcam:) Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne bombki, pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne !!! w tym roku u mnie biel i srebro,więc bliższy memu sercu zestaw szary,
    bardzo efektowne ,bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie! Takie miękkie, kolorowe i .... ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne bombki Aniu! oj napracowalaś się kochana, ale efekt powala
      buziaki
      Kasia

      Usuń